tiger

22 Kasım 2006 Çarşamba

M+M





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ikiside cok tatlidir,zaten Lolis'imle aramdaki aski Muz Amcam bilir,birsey de demez,onunla da iyi anlasiriz,cunku Lolis'ime hep iyi bakar,bizi sik sik Londra'ya ziyarete gelirler,bugun annemle,lolis beni Hamleys'e goturduler,o kadar buyuktu ki,hangi oyuncakla oynamak istedigime bir turlu karar veremedim,bizde hepsiyle oynadik :)Annemle ,lolis teyzem her dakika resim cekiyordu hatta bir ara oyle bir gulme krizine girdiler ki buyuk olabilseydim de onlarin o halini kameraya cekebilseydim ikiside gorulmeye degerdi,benim cilgin asklarim :) cok eglendim bir daha yapalim..

1 yorum:

Merve dedi ki...

Ne hoş bir gündü hakikaten, tüm diğer Londra günleri gibi :) O gülme krizi de öyle böyle diildi. Bence Efe daha büyük olsaydi "bırakııııııııııın beni takmıycam o itfaiyeci şapkasını amma da oynadınız benle" diye olay çıkartırdı :)
Bir dahaki sefere dördümüz gideriz inşallah Hamleys'e, Efe de Mira'ya abilik yapar...