tiger

19 Aralık 2005 Pazartesi

IT'S A BABY BOY !!!!!!!!!!!!!!!


Bugun 19 ARALIK 2005 ,iSTANBUL'dayiz...Doktor Hakan Savas ultrasona bakmasiyla nefesler tutulmus bekleyen,ben,anneannen,babaannen,Tayfun deden,Nilufer teyzen heyecanla bakistik,daha doktor amcan birsey demeden,ultrasona odanin kapisindan bakan Hayriye hemsire 'Babasini arayin bu ERKEK kesin erkek ' demez mi :)))))
-Hakan bey'erkek mi?'hepimiz ayni anda sorduk :)
-ERKEK hemde hatri sayilir bir ERKEK ,dedi :):) :)
Baba'cigin Londra'da ama kalbi bizimleydi,yuregi dolup tasmis,gozleri sevinc damlalariyla islanmis...Artik bir Oglum'uz oluyor....
ERKEK'IM,PRENS'IM bekle bizi babasi,dunyanin en tatli Erkek'i geliyor....

2 yorum:

Merve dedi ki...

O kadar net hatırlıyorum ki o günü, hemen akabinde Kartal'a bizi ziyarete gelmiştin, kıyafetin bile gözümün önünde...Jean'in beli çok sıkı gelmişti gözüme, sıkıştırıyosun çocuğu demiştim :) Oldu, pişti,doğdu,casperım nerdeyse kocaman adam oldu. Lolişini daha sık görmesi lazım ama, çok üzülürüm bana tanımaz gözlerle bakarsa. Hoş ben bi yolunu bulurum kendimi hatırlatmanın :)
Öpücükler

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Lolisini unutmak mi,aklindan bile gecirme.Sen Efe'nin hayatindaki vazgecilmezler listesinin baslarinda geliyorsun Lolis'im.Her ozel gunumuzde,her ozel an'imizda senin de bizimle beraber olman dileklerimizle...