tiger

1 Temmuz 2008 Salı

BÜ-YÜÜÜ-YORUM

Nazar Boncuk
Bendeniz bu aralar çoook hızlı bir şekilde büyümekteyim,hatta büyüdüm de ''abi'' bile oldum :) ' 2 yaşıma girdikten sonra daha hızlı büyümeye başladım,mesela çok güzel konuşuyorum,sadece henüz ''R'' harfini söylemek yerine ''Y'' harfini söylüyorum ama azıcık daha büyüyünce daha çok süt içince onu da söyleyebilicem,araba sevdamı herkes bilir ama sanırım bu dünyada annem ve babamdan sonra en çok arabaları seviyorum,beni bırakın arabanın içinde siz gidin akşam uyku saatimde beni alın,birde anneannemin bestesi bir şarkım var
ARABAYA BİNELİM
VİTESİ DEĞİŞTİRELİM
KORNAYA BASIP,KORNAYA BASIP
GİİİİDEEEELİMMMMM
bu buaralar en favori şarkım bu,birde çok güzel şarkılar öğrendim,ilk olarak sık sık okuduğum şiirim var,SAAT DOKUZU BEŞ GEÇE ,ATAM DOLMABAHÇEDE,sabahları anneyle babayı uyandırırken,tuvalette çiş yaparken hep bu şiirimi okuyorum,annem çok seviyo hele ki şöleee bir yürekten okuyuşum var ki beni beyaz show'a çıkarıcakmış :))maşallah bana :)))
Çişimi artık bezime yapmıyorum,tuvalete yapıyorum.Yemeklerimi kendim yiyorum,ingilizce öğreniyorum,annem herşeyin ingilizcesini öğretiyor bende hep tekrarlıyorum,mesela bugün anneannem ''poo'' var mı dedi :) bende 'evet winnie the pooh' dedim,ne demek o dedi anneannem bende ''yaniiii ingilizcesi ''dedim :))))))))))) biraz karıştırmışım galiba ama o kadar da olsun canım :)))))Hergün teyzemi arayıp 'günaydın konuşması 'yapıyorum,her sabah annecim ve babacım diye koşa koşa kocaman öpücüklerle annemle-babamı uyandırıyorum,onlarla sabah aşkı yaşıyorum.
Arkadaşlarımla oyunlar oynuyorum,parka gidiyorum sık sık,jetonumu atıyorum carting yapıyorum,trene biniyorum,hergün havuza gidip bol bol yüzüyorum..Her sabah yeni birşey öğrenip annemle babamı şaşırtıyorum,ben bunu hep yapıyorum,ben büyüdüm,büyüyorum..Sizleri de kocamannnn KUCAKLIYORUM...

Hiç yorum yok: