tiger

5 Ağustos 2008 Salı

Miroşumla Başbaşa...

Teyzesinin güzeli en küçük aşkitomla çok güzel zaman geçirdik bugün ,Mervecimle bavul yaptık,kıyafet kombineleri hazırladık,çok keyif aldık :) çok eğlendik.Lolişim hazırlanırken her fırsatta Miracımla oyunlar oynadık,resimler çektik hatta anneciği bu resimleri burda görecek ilk kez ama Miniş ne yapar yapar aşkitoyu her haliyle yakalar :)))))En çok güldüğü oyun parkının filesinde ce-eeee oyunu oynamak oldu,kızımız artık büyüdü kocaman abla oldu,telefonu eline alıyo,konuşur gibi yapıyo,emekliyo,tutunarak ayakta duruyor hatta iki üç saniye kendi kendine bile durdu ama düşer diye fotolayamadım o anı :) inşallah bir dahaki sefere...bol bol gülücük dağıtyor benim güler yüzlü aşkitom,beni mest ediyor.Akşamüstü Miroşu alıp parka gittik,Lolişimle önce simit çay keyfi yeptık boğaza karşı sonra aşkitomuzu alıp salıncaklara gittik,bebek parkında anne-kız aşkını seyrettim,keyiflendim,çıkarken Mira'nın mis kokan leblebi parmaklarını ,parmak arası terlikleri ile binbir şekle girerek resimledim,ah bu çocuklarımız ....sizi çektiğim resimler için biraz daha zorlasam bu işin uzmanı olucam,siz herşeye bedelsiniz....bir resmi çekmek için girdiğim durumlar ,pozisyonlar ömrümün en eğlenceli zamanlarından...anlarından...
Yine çok güzel bir gün ve akşam geçirdik,Lolişimle Miracım tatile gitti,iyi tatiller,iyi eğlenceler aşkitolarım gelince hasret gidermek üzere... birbirinize iyi bakın...Sizi seviyorum

Hiç yorum yok: