tiger

9 Nisan 2006 Pazar

3RD TRIMESTER

dogum yaklasiyor,karnim buyuyor,heyecen artiyor,sevincliyim,korkuyorum,saskinim,ama seni gormek icin sabirsizlaniyorum....

30.haftam bebisim galiba gunler yaklastikca senin de cikmak istegin artiyor olucak ki geceleri anneyi fazla uyutmuyorsun :)

32.haftamizda Anneanne ve babaannen Istanbul'dan kalkip Londra'ya sana geldiler,seni cok merak ediyorlar,ikiside etrafimizda dort donuyor,yemekler,tatlilar,bizi cok iyi besliyorlar,keske herzaman yanimizda olsalar,hep ozluyoruz onlari degil mi bebegim....Sagolsun biricik annelerim...

34. haftam ben 57 kilo olmusum sen ise 2 kilo 257 gr. aferin bebegime....

37.haftamdayim bebisim dikislerim alindi kendimi sana kavusma gunune hazirlamaya basladim nolur nolmaz :)

ya erken dogarsan,korkmuyorum,yooo heyecan bu heyecan :)))))Hem Hasan Amcan dedi ki lutfen tam gununde yani 3 Mayis'da dogsun diye tembihledi ona gore:))))

Hiç yorum yok: