tiger

25 Nisan 2006 Salı

Tesekkurler....


Biricik Esim Babek,herzaman sonsuz desteginle yanimdaydin,canimsin,canimdasin.Simdi bizi uzun ama bebegimizle beraber her ani cok ozel bir hayat bekliyor,elele,kalp kalbe yurucez seninle,heran,,herzaman,beni hic yanliz birakma,seni cok seviyorum,tesekkur ederim canima can verdigin icin...
Canim Annem,ne emekler verdin,ne fedakarliklar yaptin,hakkin odenmez,yerin dolmaz,sana minettarim,emegine,sevgine,sabrina tesekkurler,sen birtanesin.
Firuze'm,ikinci annem,guzel yuregine,butun fedakarliklarina,yasattigin butun guzelliklere tesekkurler,canimizdasin.
Tayfun ve Kadir babam sizlerde cok onemlisiniz,Allah sizi ailemden hic eksik etmesin.
Ablacim, Nilos'um,biricigim,ozledigim can,biliyorum aklin,fikrin,gonlun,yuregin hep benimleydi,her an bizimleydi kalbin,burda olamasanda inan hep yanimdamissin gibi hissettirdigin icin sana ozel bir tesekkurum var,sen benim omrumun biricigisin,yerin cok ozel,hep boyle kal,seni cok seviyorum...

Hiç yorum yok: