tiger

26 Temmuz 2007 Perşembe

EVLENME YILDONUMUMUZ 26.07.03-07



26 . 07 . 2003
Gözlerindi ilk içimi çeken
Yemyeþil sýcacýk bakýþýn
Gözbebeklerimde binlerce
Seni buluyorum
Göz görüpte gönül sevince
Her gece sana uyuyorum
Döndüm sirtimi aci ezgilere
Sadece seni dinliyorum
Bir deniz gibisin bende
Sakla beni derinliðinde
Koy beni gözlerine


26. 07 . 2007

Biricik Esim,Canim,Evimin Erkegi,Oglum'un Babasi,Sevgilim,Ask'im,Hayatimin Anlami
bugun birlikteligimizin 8. ,evliligimizin 4. yili,ve biz seninle ilk gunku kadar sevgiliyiz,ilgiliyiz,ask doluyuz,buyuyoruz,cogaliyoruz, sevgi icinde,ask ile....mutlulugumuz bin omre bedel,
seni cok seviyorum,Evlilik Yildonumumuz kutlu olsun.26 Temmuz 2007



Benim Guzel Annem ve Biricik Babacim,ikinizinde evlilik yildonumunu kutluyorum,gozlerinizdeki mutluluk bir omur sursun,elleriniz hic ayrilmasin,askiniz hic bitmesin,beraber nice yildonumlerine ,sizi cok seven birtanecik oglunuz...

Efe Junior Babek

Hiç yorum yok: