tiger

4 Temmuz 2007 Çarşamba

Efe'nin Trabzon Firtinasi


Erdinc Amca'sindan Efe 'ye ;
''Her bebeðe baktiðimda onun geleceðini hayal ediyorum.Her biri önemli sahsiyetler, sevilen insanlar olsun diye geçiriyorum içimden. Sevgili Efe'yi ilkgördüðümde ,onun için herseyini vereceðini bildiðim anne ve babasini her yönüyle mutlu edecek bir evlat olmasini dilemiþtim, biliyorum ki öyle olacak.
SevgiliEfe, sen sen ol ingiliz olma, aileni çok sev ve dehadi Fenerli olacaksin belli ama Trabzon'u da unutma:)''
Erdinç Amcan diyince görüsmek üzere....
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Trabzon Sporlu biricik Amca'm :)
Onunla henuz 2 aylikken tanismistik,bana ilk ve tek Trabzon formami hediye ettigin gun,formami uzerime giydirdiklerinde nasil da gururla beni kucagina alip,isil isil parlayan gozlerle bana gulumsemisti :) belli ki cok hosuna gitmisti ama formanin mavisi ile gozlerimde oyle uyum saglamisti ki ,sisssst amcacim kimse duymasin ama cok yakisti degil mi :)
Canim amcam,sevgi dolu yuregin,sicacik gulumsemen,ilgin ve alakan icin tesekkur
ederim,hayatimda ''Kirvem'' olman disinda cok onemli bir yerin var,insallah omrumun sonuna kadar tum guzel gunler bizimle olur,seni cok seviyorum.
Trabzon'u da sana soz asla UNUTMAYACAGIM,o benim kardes takimim ve oyle de kalacak,Sana ozel,senin icin.....

i
Amcacim baktimda ben kocaman olmusum,aradan coook uzun zaman gecmis,formam nerdeyse bana kuculmek uzere,ve sen beni uzun zamandir gormedin,sana guzel bir supriz yapmak istedim,iste Kucuk Efe buyudu ama amcanin ona asiladigi Trabzon sevgisin ondan hic eksilmedi,
Kucuk Prens'in Erdinc amcasina Surprizi :)



1 yorum:

Esra dedi ki...

:-) Benim kizima da kardesimin bir arkadasi tam Fenerbahce takimi almisti. Tulum, sapka, eldiven, ceket, pantalon....vsvsvs... uf uf uf... 1 kere sadece resim cekmek icin giydirebildim ne yazik ki. O kadar cabuk buyudu ki, tahmin edemedim. :-(
Casper'a bol bol opucukler... tatli manken! :-)))