tiger

7 Ekim 2007 Pazar

Tren Kalkiyor''cuf cuf cuffffffffffff''

Bugun gittigimiz alisveris merkezinde cok guzel italyan pazari kurulmustu,once italyan ciabatta ekmeginde sandviclerini huplettik sonrada pazardan Efe'ye cuf cuf tren aldik,hemde bu tren baska tren,bu tren''Efe'nin treni'' :) hadi kucuk makinist bey,yolculariniz sizi bekliyor,tren kal-ki-yorrrrrrr,cufff cuf cuffff cuff.....Oyle hosuna gitti ki,aksama kadar 'nanee ti,ti,tiiiii'dedi durdu...
Sonra alisveris merkezine gittik,dolastik bakindik,malum ay sonu burda cadilar bayramimiz var(halloween) Efe'ye kostum baktik,birara farkettik ki,cocuklar icin eglence kosesi yapmislar,charity icin yardim topluyorlardi,ayni zamanda cocuklari eglendirip,kuklalar,maskeler,balonlar,kitaplar,hikayeler esliginde showlar yapiyorlardi,Efe ile beraber ilk name badge(isimlik) yaptik,sonrada oglus ile maske yaptik super oldu,cok zevkliymis,Efe'nin biraz daha buyuyup bu tarz aktikivetelere katilmasini iple cekiyorum,ben cok zevk aldim,o bayildi :),iste hunerlerimiz ;


Hiç yorum yok: