tiger

23 Ekim 2007 Salı

Yar saclari Lule Lule,Yar Benziyor ''Beyaz Gul'e''

Yar saclari luleee lule
Yar benziyor beyaz gule ...

O yar benimmmmm hayaaaaaaatimdir
Olurumde vermem ele :))))))))))))
Bugun cekim gunumuzdu,giydik cicileri,basladik flaslari patlatmaya,ama bilmiyorsunuz ki ben kac takla atiyorum bu bicirigi seker halleriyle yakalamak icin :) ne sekillere giriyorum onu guldurup,guzel gulusunu karelemek icin ,ama her saniyesine degiyor ya,her baktigimda onun ne kadar buyudugunu gormek,baktikca ilk gunlerini dusunup,ne kadar degisiyor oldugunu dusunmek,dusundukce zamanin ne kadar hizli gectigini anlamak,hem mutluluk veriyor bu kareler bana ,hemde bu kadar hizli gecmese mi dedirtiyor ...Yok yok gecmesin bu kadar cabuk,cok ozlerim ben,bidik hareketlerini,o omuzlarini yukari cekip gulucukler atmasini,sirinlikler yapmasini,cok ama cok ozlerim...Zaman nolur yavas yavas ilerle,doya doya yasat bana oglum'u,doya doya,kana kana...Icime ceke ceke,koklaya koklaya...
yavasla, zaman,yavasla...

Hiç yorum yok: