tiger

25 Kasım 2007 Pazar

Hergun yeni BIR 'GUN'


Efe bu aralar cok hizli sekilde yeni seyler ogreniyor ve bizi gulmekten yerlere yatiriyor,hayran birakip yeniden aska davet ediyor...

Buyudu gercekten buyudu sanirim artik zaman onun yaptiklarina agzim acik kalarak bakmakla geciyor,nasil yani diyorum,sen bu kadar buyudun mu yahu:) Artik gercekten kameraya poz veriyor mesela,anneye gulumse diyorum,bakiyor gulumsuyor.Anne gibi kahkaha at diyorum,resmen atiyor.Ye bitir ,eri git yaptiklarina,kucuk bicirik,zekai fiskir :)Yemek yedirirken elini yogurdunun icine sokuyor,oluyor gulmekten.Pantolununu kendi cikariyor,poposunu yikarken cis varsa ise annecim diyorum siirrrrrr isiyor:).Ingilizce 1den 10'a kadar sayiyorum seven-eight-nine diyorum ''Tennnnn'' diyip beni susturuyor,ikimiz birden guluyoruz bu sefer.Mikrofon aldik ona oyuncak,saatlerce elinden dusurmeden sarki soyluyor,elini gobegine goturuyor ve gitar caliyor :),buz dans yarismasini seyrediyor ve aninda kaymaya basliyor ve annemi beni babasini hayrete dusurerek ayagini geriye kaldirip tutuyor,ellerini yukari kaldirip, aciyor yanlara fisss fissss diyerek resmen buzdaymis gibi kayiyor,tvde butun dizileri muziklerinden taniyor(seyretmesede) bize basliyor oldugunu anlatmaya calisiyor.Istanbul'a donunce dedenin elini nasil opuceksin diyoruz,elimi opuyor ve alnina koyuyor(bilmiyor ki dedesi gorunce bayilicak bu olaya),anneannesi camasirlari asarken Efe de silkeliyor ve yardim ediyor,bulasik makinesini bosaltirken yardim ediyor,kirmizi baslikli kiz'in masalini anlatirken ''kurt kirmizi baslikli kizin,anneannesini ''derdemez HAMMMM diyor :) saclarini tariyor,night night diyor(uyku saati gelince),kahvaltida ne yedin annecim diyorum''yag,bal'' diyor.Noel babayi biliyor,el salliyor ona :) havaifiseklere hasta oluyor''bammm'' diyor.Ve daha niceleri...

Hiç yorum yok: