tiger

26 Kasım 2007 Pazartesi

ASK MELEGI ''BADECH''







Bugun pasaport icin resim cekimi yaptik oglumla,ortaya cok seker kareler cikti,bende Efe'yi isirdim,yedim,Hammm yaptim,kikir kikir kikirdadi durdu,sonrada fotografci abisi demesin mi dislerinin gorunmemesi lazim hoppalaaa hadi bakalim uykudan kalkmasini bekledik,oyunla,saklabanlikla ikinci posta disler gozukmeden cektik,yoruldum valla bu sefer nolur cocuk gulse yani amaaannnn su pasaportlarimiz gelsede burnumda tutmekte olan Istanbul ve sevdiklerimize kavussak...

P.S Efe'ye bu aralar adin ne diyoruz ''Badech''diyor :) babasi da kucukken adin ne dendiginde ''Badek'' dermis :) :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bir adam bu kadar mı tatlı,canayakın,şirin,akıllı,sevecen,güzel,yakışıklı olur.
haniderler ya babasına çekmiş,anasına çekmiş.
beyler bayanlar ben hem anasını hemde babasını yakınen tanıyorum.ikisndende efenden başka bir şey çıkmazdi!!!!!

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Hasancim sen bitanesin,baska ne diyebilirim ki...

Oyku dedi ki...

allahim bu cocugu yakaliycaksin, basliycaksin yanaklardan isirmaya, mincik mincik yoguracaksin.

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...