tiger

19 Ocak 2008 Cumartesi

Daha Dün Gibi...

Önce bebektik,sonra büyüdük abla olduk,sonra okullara başladık,daha da büyüdük anne olduk,ama yıllar su gibi akıp herbirimizi ayrı ayrı dünyalara bırakıp yol almış olsada biz aslında hiç büyümemişiz ,biz aslında hep dostmuşuz,hiç kopmamışız,biz aslında Kazaskerin arka bahçelerinde,kırlarında,sokaklarında,Konutaş'ın sevgi dolu evlerinde içiçe,can cana,kolkolaymışız,biz aslında hep tekmişiz hep en sıkı dostlarmışız,yıllar bizi eskitmemiş güçlendirmiş,sizleri gördüğüme öyle sevindim ki benim biricik canlarım,iyi ki varsınız,iyi ki çocukluğumun en güzel anılarındasınız,sizleri seviyorum...



Çok güzel çok özel birgündü benim için Efe'nin de bu çok özel dostlarımla tekrar biraraya gelmesi,beni çok mutlu etti,Niloş teyzesi bizlere elleri ile çok lezzetli mamalar yaptı,afiyetle yedik,tatlı tatlı sohbet ettik,ellerine sağlık teyzesi.
O gülen gözlerinizden mutluluk hiç eksik olmasın,ayrıca blog için yaptığımız ve hiç unutmayacağımız çekimlerimiz için de ayrıca teşekkür ederim canlarım,süperdiniz,hem güldük ,hem eğlendik :) eeee blog bu özen istiyor tabii öyle ha dedin mi olmuyor bu işler blogcu arkadaşlarım bilir,el emeği,göz nurudur bloglarımız bizim için :) hadiii hazırlanın Niloşşşş hadi sende gellll,Edaaa sağa kay biraz,:)))))Damloş senin kamera da hazır mı:)))))))))))))

Hiç yorum yok: