tiger

22 Ağustos 2007 Çarşamba

Efe'ye Mektup


Nesli Teyzen sana ozenmis,bezenmis cok guzel bir mektup yazmis bitanem,ileride buyudugun zaman okuyup tesekkurlerini edersin artik,simdilik ben senin adina bu ince dusuncesi icin Nesli Teyzesine tesekkur ediyorum,ellerine,yuregine saglik...
EFE'YE OZEL
Canım Efe’m


Dünyaya gözlerini açtığın an anneciğin ve seninle olamadım ama hep kalbim sizinleydi… Maalesef seninle tanışmamız biraz gecikti…O kadar güzel bir bebektin kii insan sevmeye kıyamıyordu…Şimdi ise dokunmaya değil bakmaya kıyamıyor insan…
Çok şanslı bir bebeksin sen Efe’m; mükemmel bir anneye ve babaya sahipsin…Bak anneciğin senin için neler hazırlıyor…Sen büyüceksin kocaman olacaksınn sonra bu yazılanları okurken seni ne kadar sevdiğimizi ve ne kadar özel olduğunu hissedeceksin….. O zaman eminim çok güleceksin yazdıklarımıza :) Ben mahvoldum diceksin :) bu kadar teyzeyle ben nasıl başa çıkarım diyeceksin:)

İyi ki varsın canim güzel gözlü bebeğimmm!!!!!!!!!!
Allah bir ömür boyu seni korusun hep çok mutlu ol!!
Seni çok seviyorummm…
Nesli Teyze:)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hiç yorum yok: