tiger

6 Ağustos 2007 Pazartesi

Efe'nin Birtanecik LOLIS'I :)


Bu blogu en buyuk destekcim Lolis'im sayesinde actim,ama en onemlisi hayatimdaki bu cok ozel insan ,ki o Efe'cigin en bitane Lolis'idir,Casper'in isim annesidir,o yuzden ona tesekkuru bir borc bilirim
'' Lolis'im,guzel anne adayim,prensesin annesi,Mira'ciga cok az kala,yazmak istiyorum ki simdiden O da blog dunyamiza hosgelmek uzere,ikinizi de cok seviyorum,artik biz de blog ailesine katildik,artik Efe ve Mira hem blog kardesi hem cok iyi dost olucaklar...
Geldik beraberce,paylasip buyuyecegiz yine ve hep beraber...
Biricik dostum seni cok seviyorum,artik cok da sabredemiyorum :)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

2 yorum:

Merve dedi ki...

Minişim,
Bu işe girişelim mi girişmeyelim mi diye düşünürken kısa sürede epey yol katettik gerçekten. Hele sen geceni gündüzüne katıp bütün birikmiş yazılarını geçirdin ki az buz iş değildi. Benimki nispeten daha kolay oldu çünkü henüz işin başındayız :) Ama iyiki yaptık çok büyük birer hatıra olacak casper'la miroş'a.
Pzt gününden sonra gelecek iyi haberlerinizi "fingers crossed" bekliyoruz. Ben senin yanında olamadım inşallah sen büyük günde burada olursun canım.
Love you, mucks much :)

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Lolisim,canim zaten beni desteginsiz,sevginsiz biraktigin birgun bile yok ki,seni cok seviyorum,insallah dogumunda yaninda olabilirim,benim de dualarim hep sizinle....