tiger

25 Ağustos 2007 Cumartesi

Guzel&Ozel gunun Huzurlu Aksami

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Aksam oldu,babamiz eve geldi,elinde bir zarf,icinde bizi mutluluktan havalara ziplatacak bir haber;
Davayi Kazanmisizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)
Yuppiiiiiiiiiiii bundan daha guzel,bundan daha sevindirici bir haber olamaz,onca emek,onca bekleyis,onca heyecan,uzuntu,sikinti hepsi bitti,inanilmaz bir mutluluk,inanilmaz bir huzur kapladi icimi,gururlandim,home office'i yikip gecmistik,davayi kazanmisiz,Allah'im sana sukurler olsun,Babekcim sana da tesekkurler olsun,canim kocam butun iyi haberler senden geliyor,Allah seni basimizdan eksik etmesin,ugurum benimmmmmmm :)))))))

2 yorum:

Oyku dedi ki...

Aaaa yeni gordum, tebrik ederim ya cok sevindim.Hayirlisiyla vizeniz filan da ciksin da Istanbulda bulusalim insallah

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Insallah canim tam zafere adim adim yaklastik artik sonu kaldi bi,bakalim adaket bizden yana oldug surece galiba turnayi gozunden vuracagiz :)