tiger

24 Ağustos 2007 Cuma

Gun sona ererken...

Anne Gunun Sonunda Sorar;
EFE'cim sen anneyi ne kadar seviyorsun ?
ALINAN CEVAP ;


iSTE BU KADARRRRRRRRRRRRRR:)))))))))))))))))))))))))))))

Ask kokulu,deli dolu,dunya guzeli oglum benim,iyi ki hayatimiza girdin,Allah'ima binlerce,yuzbinlerce kez sukurler olsun,bu kadarrrr diye actigin ellerinden seni oper,koklar,yer bitiririm.

Seni yuryuzundeki tum nimetlerden,guzelliklerden cok seviyorum,sana sevgim anlatilmaz,yasanir,tipki bugun,tipki hergun,tipki her an yasadigimiz gibi......
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

2 yorum:

Esra dedi ki...

Duygu, ne kadar hos anlatmissin harika siradan ama sevgi dolu bir gunu.

Defne, 7 eylul 2005 dogumlu, her ayin 7sinde biz de pasta alir kutlariz yeni ayini, 2 senedir. Herkese sacma gelecegini biliyorum ve soylemiyorum. Ama goruyorum ki sen de ayni durumdasin.

Bu arada Efecik ne kadar guzel poz veriyor oyle. Hele ilk pozu inanilmaz. Sen de iyi yakalamissin pozunu belli...

Askiniz hic solmasin, 16. yasini, 26. yasini, 56. yasini, 76. yasini hep beraber sevgiyle kutlayin insallah. Torunlarinizla birlikte.

Sevgiler
Esra

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Aminnn diyorum bu kadar guzel bir yoruma,Allah hepimize herzaman beraber olma nimetini versin,insallah.