tiger

19 Eylül 2007 Çarşamba

And the little princess welcome to our world 19.09.07

Uzun ,ayrı ama heyecan dolu,insanın yüreğini pırpır ettiren bir bekleyişti,bir iki defa annenin karnından hissetmek 'seni' güzeldi,bir yudum mutluluktu,bazen üzüntüydü,orda olamamak,gözlerini ilk açtığında o eşsiz mutluluğu,yaşanası anları yaşayamayacağımı bilmek...ama hep gülümsemeydi dudaklarımdan süzülen...

Ve tarih 19 Eylül 2007,Sonbahar'ın en güzel günleri,bir melek doğdu,bin sevinç sardı yeryüzünü,bir mutluluktu esti savurdu, Sonbahar'ın yüzü güldü,bir prenses doğdu,tüm bereketiyle,tüm güzelliğiyle geldi,güzellikler getirdi.
Hoşgeldi...hayatımıza,günümüze,gecemize,yüreğimize sevgiyle,sağlıkla...
Huzur verdi,mutluluk verdi....
Hoşgeldin Mira,güzel prenses...Küçük yürek,büyük sevgi..

''Loliş'imin prensesi ,Mira'sı,doğdu bugün,annesinin de babasının da birtanesi...Yanlarında olamadım ama bütün yüreğimle,bütün kalbimle ordaydım,o odada,Lolişimin elleri avucumda,yüreğimin en huzurlu köşesindeydi,'herşey çok güzel olucak' diye dualarımdaydı,'sağlıkla doğacak,huzurla,rahatça geçicek' diye fısıldıyordum kulağına,eminim oda beni duyuyordu,hissediyordu.''

Can Loliş'im,Canım Muz'um,biricik prensesiniz,güzel Mira'nız hayırlı olsun,güle güle büyütün, Allah bir ömür mutluluk versin,şansı bol olsun...
Sizi çok seviyoruz...
Duygu-Babek-Efe
congratulationsWelcome Angel

1 yorum:

Merve dedi ki...

Canımın içi Minişim,
Bütün güzel ve içten dileklerine kocaman bir AMİN. Allah hepimize evlatlarımızın iyiliklerini güzelliklerini göstersin. Onların mutluluklarıyla yaşlanmayı nasip etsin.
Ben senin bu yazına yorum yaptım sanıyorum, demek o zamanda şimdiki gibi "kelimeler kifayetsiz" kalmış da kalakalmış birşeycik yazamamışım...
Günler aylar oluyor aylar yıllar... Bu sabah prensesimle Bebek parkındaydım, o uyurken ben kah denize baktım kah önümdeki genç ve belliki bir derdi olan ağlamaklı sevgilileri seyrettim. Bir zaman biz "onlardık" bir süre sonra onlar da biz olacak. Herşey sırayla.
Allah hepimiz için iyi yazılar yazmış olsun. Annelik gerçekten başka bir şeymiş. Geçmiş herhalikarda geçip gitmiş, gelecek artık herşeyden önemli :)