tiger

5 Eylül 2007 Çarşamba

Efe'nin TREN SEVDASI...




Hatirliyorum da kucukken bizim de tren setimiz vardi,tahtadan raylari vardi,muthis zevk alirdik ,once onlari tek tek birlestirir sonra miknatisla birbirine baglanan trenleri siraya dizer,cuh cuh cuh butun gun ablamla trencilik oynardik,saatlerce hic bikmadan,buyuk bir zevkle....Iste Efe'nin de bugunlerde yeni yeni soylemeye calistigi bir kelime var '' Tren''(Ti,Ti)hem sevdaliyiz,hem heyecanliyiz.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Istasyona her gelisimizde,kucuk kalbimiz pir pir atmaya basliyor,eller havaya kalkarak sevinc naralari esliginde alkis tutuluyor,cunku Efe'nin yeni aski yaklasiyor,cuh cuh cuh cuh cuh cuh,''Ti'' geliyoooooooooooo :)



Gozlerindeki o pariltiya,yuregindeki o mutluluga o an isteseler cikarip can'imi veririm,o kadar masum,o kadar icten,o kadar yurekten seviniyor ki o Tren'nin gelisine,icimde birsey eriyor,ayaklarimi yerden kesiyor o an'ki mutlulugu :))))))))))


Iyi ki varsin Efe'cim,sen olmasan ben bu kadar ozel duygulari, anlatilmasi bile heyecan veren dakikalari yasamaktan yoksun kalicaktim,oluyorum,bitiyorum,eriyorum,sukrediyorum varligina,nefes alisina,sagligina,guzelliklerine,ozel'liklerine,bitanem ,yuregindeki o guzel mutluluklar hic tukenmesin,cogalsin,gozlerindeki parilti hic sonmesin,hep isildasin....seni cok seviyorum.

6 yorum:

Esra dedi ki...

canim benim... o yasta bile zevkleri nasil belli oluyor degil mi? :-)
Ben de kucuk trenleri cok severim. Yeterince yerim olsa alacagim. Sanirim 1/200 olcekliler. O kadar kucuk ve sirinler ki...
:-)

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Evet Esra'cim gorsen,tren delisi oldu,biraz daha buyuse de tren seti alsam diye sabirsizlaniyorum,valla simdi burda olsa da oynasam nasil guzel olurdu,bazen insanin cocuk olasi geliyor:)

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Esra'cim biliyorum tatildesin ama bizi hala takip halindesin,sana kocaman alkis,kocaman tesekkur,yuregine saglik...

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Tam tren yazisini yazdim,haberlerde Kursunlu boya kullanimi yuzunden Cin'de uretilen Matel firmasinin oyuncak trenlerinin piyasadan kaldirilmis oldugunu duydum,ne kadar uzucu,cocuklarimizin hayatlarini tehlikeye atan bu firmalari siddetle kiniyorum :(

Adsız dedi ki...

efeye nesli teyzesi ne alcakmissss bil bakalimmmm:)

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

:) dusunmen yeter guzel teyzesi,tesekkur ederiz,opucuklerimizi yollariz..