tiger

11 Eylül 2007 Salı

Grazie Mille :)))


8 yorum:

Oyku dedi ki...

Yeni mi cicileri sari sekerin?? Cok yakisikli olmus:)

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Yeni teyzesi tesekkurumuzu dile getirmek icin bi moda cekimi yaptik :) yoksa burasi cooook sicak :)

Adsız dedi ki...

ama amaaa ben ısırmak istiorummm!!!Best Model of the world diorummmm:)

Adsız dedi ki...

hafiften bir bordo ve mavi kombinasyonu var bilmem farkettiniz mi?

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Erdinc'cim Trabzon formasi olan bir bebege Gap'in bordo mavisi az gelir az :)))Tekrar tesekkurler :)

Esra dedi ki...

Ah Duygu, birkac gun ayri kaldim, geldim, Casper'in harika fotograflariyla karsilastim. Sanki 10 gunde buyumus, inanamadim.
:-)
Sevgiler
Esra

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

buyuyorlar valla Esracim bizde sizi cok ozledik valla,dur sizi bir ziyaret edeyim,bakalim ne haberlerle geldin :)Hosgeldin :)

Esra dedi ki...

Hosbulduk canim... :-) Cok haber yok henuz. Istanbul'da olunca o kadar az zaman kaliyor ki...