tiger

10 Eylül 2007 Pazartesi

Ugly can be beatiful :) ''CROCS CAYMAN''




Babasi bugun eve gelirken kucuk prens'e [ annesinin de ne zamandir cok
begendigi],cooook guzel bir hediye getirdi, sapsariiiii,civciv
gibi,yumusacikkkk,hemde ortapedik,coooook rahat bir terlik almis nam-i diger
''CROCS'',bir sirin oldu ,bir tatli oldu,nerdeyse tabaga koyup yiyecegim citir
citir,bilen bilir,giyen daha iyi bilir,Efe de artik bilenlerden ,hemde cok
sevenlerden :)


WHY CROCS?
Top reasons you gotta have 'em ;
*Really soft, super comfortable, molds to your feet
*Rarely there, weighing only 6 ounces
*Vented so air passes through, keeping feet cool and even more reasons
*Non-marking slip-resistant soles
*Bacteria and odor resistant
*Ultra-hip Italian styling
*Port holes allow water and sand to pass through
*Can be sterilized in water and bleach
*Easy maintenance, just wipe clean
*Orthotic molded foot bed for ultimate comfort and support

3 yorum:

AycA dedi ki...

crocs...ilk gördüğümde burada yok diye üzülmüştüm ama sonra geldi!!! bütün yaz ayağımdan çıkartmadım.. erine de alacağım büyüsün bir.. ana oğul öyle gezeriz.. ben kırmız giyiyorum onda da efenin ki gibi sarı alırım .. sarı - kırmızı gezeriz :) .. efeye de çok yakışmış..:)

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

babasi da bana mavi alicakmis anlarsin ya :)pardon lacivert:)))))

AycA dedi ki...

tamam hep beraber gezeriz kardeş kardeş )))