tiger

6 Eylül 2007 Perşembe

O bardagi tutusuna kuslar,bocukler kurban olsun,buyudun mu sen ya !!!

Bu sabah kahvalti ettik Efe ile beraber ama bu sefer ki farkli oldu,kendi yemek istedi,ama nasil olur annecim,yiyebilicek misin,dokulmesin,ben yedirsem ,i ih :),ken-di yi-ye-cek :)

Amaninnnnnn amannnnnnnn iyi ki yemis,annesi de iyi ki karsina gecip onu seyretmis, ben hergun mu sana doyamicam,hergun mu seyrederken gozumden bilmedigim mutluluk gozyaslari akicak,aglarken gulucem,sen de sasirip bakicaksin,hergun mu yasicam bu guzel duygulari,anlata anlata bitiremicem seni,sana olan askimi,MASALLAH bebegim,ye doya doya ye,ic kana kana ic,cunku eline o kadar yakisti ki,sen buyudun annem,buyudun,Allah'ima sukurler olsun,nefes alisina,yuregine,canina,sukurler olsun...Doyamadigim,kiyamadigim....(Ben bugunlerde cok sulu gozlu bir anne oldum,ama bununla da gurur duyuyorum,buna da sukrediyorum)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ah teyzecim afiyet olsun gerçekten eline çook yakışmış.

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

:)di mi Nilosum ben de bayildim hala da ayilamadim,tadini cikariyorum :)

Merve dedi ki...

çook tatlı efecik çook, saçlı haline alışamadım yalnız henüz, uzaktan çekilmiş resimler başka bir çocuk gibi geliyor :)
bide nedir bu sulugözlük durumu, böyle mi oluyor yani??? bilelim başımıza gelecekleri

Duygu Aydeniz Çetinel dedi ki...

Valla Lolis'im bu aglamalar heralde buyuduklerinde bile bitmeyecek,ilk okul gunu,ilk kizarkadas,dugun,torun derken bu sevinc gozyaslarinin hic bitecegi yok,hazirlikli ol derim ama tadini da cikartmak lazim :)